AZ |
ELEKTRON MÜRACİƏT
QAYNAR XƏTT
104 / 185
|   Təbii qazdan istifadə zamanı təhlükəsizlik qaydalarına ciddi riayət edilməlidir.   |
BORCUNU ÖYRƏN
ƏN ÇOX VERİLƏN SUALLAR
ONLAYN ÖDƏNİŞ
   
Yeni abonent olmaq istəyirsinizmi?
   
Smart tipli sayğac koda düşdükdə nə etməli?

ASAN-da "Azəriqaz" İB-nin Müştəri xidmətinin fəaliyyəti haqqında

Birliyin Müştəri xidməti şöbəsi 2015-ci il ərzində istehlakçılardan daxil olan müraciətlər əsasında qaz təchizatı ilə bağlı hərtərəfli xidmətin təşkil edilməsini, müraciətlərdən asılı olaraq şöbələrdən tələb olunan məlumatların əldə olunmasını və bu məlumatlar əsasında istehlakçılara xidmətlərin təmin edilməsini, Azərbaycan Respublikası ərazisində fəaliyyət göstərən ASAN xidmət mərkəzlərində smart tipli sayğaclar ilə təchiz olunmuş istehlakçılara müvafiq xidmətlərin göstərilməsini təmin etmişdir. Bakı şəhəri üzrə 1, 2, 3, 4, 5 saylı ASAN xidmət mərkəzlərinə, həmçinin Respublikamızın bölgələri təşkil edən Gəncə, Bərdə, Sabirabad, Masallı və Qəbələ şəhərlərində yerləşən ASAN xidmət mərkəzlərində yeni qazlaşma nəticəsində quraşdırılmış smart tipli sayğacın kartının verilməsi, yeni arayışlar ilə müraciət edən məcburi köçkün abonentlərə limitlərin vurulması, smart tipli sayğaclardan istifadə edən abonentlərin şəxsi məlumatlarında dəyişikliklərin edilməsi, smart sayğaclardan istifadə edən abonentlərin saldoların çap olunmusı və borc haqqında məlumatların verilməsi, səbəbindən aslı olmayaraq istənilən ödəniş provayder vasitəsi ilə həyata keçrilmiş qüsurlu ödənişin bərpa edilməsi, qeydiyyatda olan və QİS-də təsdiq  olunmuş məcburi köçkün abonentlərinin  limitlərinin verilməsi, mexaniki sayğacların smart tipli sayğaclar ilə əvəz olunması səbəbindən yeni smart kartların verilməsi, itirilimiş smart kartın bərpası, abonent kodunun açilması, yeni qazlaşma ilə bağlı, həmçinin "Gallus-SOCAR" və "Actaris-GULF" smart tipli sayğacların istismarı ilə bağlı məlumatların verilməsi xidmətləri qeyd olunan yerlərdə icrası tam təmin olunur.


2016      All rights reserved